^.^

Friday, November 18, 2011

u r the apple of my eye

juz went to this muvi with yen, yeang n cp,
b4 i watch, already heard many ppl say nice,
but i din expect too much,
but this muvi really didn't disappointed me,
summore make me wanna watch it d 2nd times!!

the story line is "beautiful", "sad", "touching" and "funny",
it reflect all the secondary lifestlye,
of course i wil think of my secondary life altho i study gal skul la XD
the first love.....><

我们看戏的,就这样跟着他的节奏,高潮迭起,
又好笑,又真实,有有意思,又感动,
西里面也很多很有意思的话,很深刻...
男主角帅,女主角美!
超赞的啦
还有做他们中写毕业后,各奔前程,去了大学,
那一幕,我真的很有感触,
因为我也曾经像电影里面的人,
坐在火车上去我的学院,住在宿舍(可是没有他们那么恶心,哈哈)

因为距离,
我真的希望有一个平行时空,
因为我们是一起的,

戏里面说,一般朋友里,一定有一个肥的(我就是那个肥的吧?)
也有些成熟,有些幼稚,有些爱打篮球,爱把头发弄美美,不管怎样,他们还是搓成一堆...XD

虽然结局很遗憾,但是如果不是这样,怎样感动,怎样呈现另一种美?
不过还蛮希望他最后真的有亲到沈佳宜...

真的很希望再多看一次,
也希望还有像这样的作品... ((大爱)) ^.^

No comments:

Post a Comment

Red Lollipop